Hannaochsaara

tisdag 19 mars 2013

Sara Fleen

Hej! 
Jag heter Sara Fleen, bor i Larsmo/Holm men har tidigare bott i Jeppis. Jag är 14 år och fyller den 14:nde September.
Jag har 2 systrar och 2 halvbröder.
Jag är ett väldigt stort fan av One Direction och min dröm är att få träffa dem. 
Jag tycker om att dansa och sjunga men är absolut INTE bra på det, haha ! 
Jag älskar serierna The Vampire Diaries, Pretty Little Liars och Gossip Girl.
Gillar att umgås med mina vänner men tycker ändå om att bara vara hemma och lata mig hela dagen lång ^^ 
Jag är väldigt blyg och rodnar nästan alltid då det är pinsamt, men om man lär känna mig och jag känner att jag kan vara mig själv är jag ganska galen xD
Jag har lockigt hår naturligt men brukar platta det ibland.
Vi har 3 katter, Moisi, Kissi och Kira haha fina namn xD Älskar djur speciellt katter :')
Mina aldra bästa kompisar är nog Hanna och Ida :) ! 
Där var lite fakta om mig, om ni vill veta något kan ni slänga in en kommentar.
Pusshej<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar