Hannaochsaara

tisdag 19 mars 2013

Ida Björkskog

hej! eftersom de andra har laga inlägg om sig själva så tänkt jag å göra de nu =)

ja e 15 år, fyller den 7 januari och får snart mopokort. bor i Jeppis men har bott i Larsmo förut.
på fritiden är jag för det mesta med kompisar, dansar osv. är med olika personer från både stan å Larsmo men mina allra bästa kompisar är nog Sara, Hanna å kakan.
älskar Justin Bieber och skall på hans konstert ti Helsingfors i april me Hanna, Hanna å Elin, längtar så ja döör! tycker även om One Direction och andra artister. Lyssnar oftast på lugn musik, beror bara på vilket humör jag är på.
är lite blyg före man lär känna mig men sen när man känner mig så är jag väldigt galen å allmänt störd ;)
jag bryr mej väldigt mycket om andra och vill att alla ska må bra.
har kraftiga humörsvängningar så kan ibland vara riktigt glad, men plötsligt fräsa till, haha XD
bor med mamma, lillsyrran (varannan vecka) och plastpappa i stan, å pappa bor i Nådendal. har också 3 halvbröder.

haha väldigt långt men hoppas ni fick reda på något nytt, och om ni vill veta mera så släng in en kommentar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar