Hannaochsaara

tisdag 19 mars 2013

Hanna Raudasoja

Hej! Ja vi skulle alla göra enskilda inlägg och berätta om
oss själva, så tänkte jag gör det nu då, haha .

Jag heter Hanna och är 15 år gammal. Jag spelar fotboll i FC United.
Jag gillar att umgås med mina underbara vänner. Jag går i Cronhjelmsskolan
Jag har en bror och en syster och en mamma & pappa.
Vi har en liten hund och en stor katt,haha. Har oftast ostädat i mitt rum,
ligger oftast fullt med kläder på golvet. Jag älskar Justin Bieber, men gillar
också One Direction, speciellt Zayn. Min favorit serie Pretty Little Liars,
ser faktiskt inte på någon annan serie Jag är onöjd med mig själv, men
försöker inte visa det åt andra. Jag gillar att skämma ut mina vänner, haha.
Jag skrattar åt min egna torra humör, fast ingen annan skrattar.
Jag är hellre med mina vänner än att sitta hemma på en kväll.
Jag vill åka utomlands snart. Min dröm är att bli reseguide i framtiden,
men att va konditor verkar också vara roligt. Jag hatar att bli lämnad
ensam med någon ny  person jag inte känner så bra, men jag gillar
att lära känna nya människor. Jag älskar när det är helg, men avskyr måndagar.
Jag är också väldigt beroende av datoren, kan inte vara en dag utan.


















Där var ganska mycket fakta om mig. Hoppas ni fick reda på något iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar