Hannaochsaara

fredag 29 mars 2013

:):):):)

Haloj! Har inte bloggat sen i tisdas, för att jag for efter skolan
på onsdagen till Jyväskylä. Skulle åka till mina faddras efter
min mopo som de hade köpt åt mig som födelsedagspresent,
så stort tack ti di ! :) Sov över där sen också med  pappa&Oscar.
Sen på torsdagsmorgonen hade vi tidig väckning, vi for till en
affär och köpte en hjälm och ett par handskar som jag kan köra
med. Efter det for vi till en leksaksbutik, haha. Och ennu efter
det for vi via toyota affären snabbt. Sen så kunde vi starta hemåt.
Kom hem 2-tiden typ. Satt på datorn enda tills det var dags att
åka iväg till ABC med Kiika och Ida. Sen när vi kom dit så kom
också Robin, Kevin och Tony där! Sen for vi till halpa-halli en
sväng, men nästan direkt efter for vi till ABC tillbaka, och där var
Isabel&Elin.s. Och senare kom också Elin.h dit! Var där tills det
stängde och vi for en sväng via furuholmen och prata med Jocki
och sen hem. Ida kom också hit och sova sen! Idag hade vi
tidig väckning också, skulle till kyrkan ... Var där en timme och
kom hem just. Om en stund ska jag, Ida, Sara & Moa ut och
köra. Blev långtråkig text, men hade inget mer o säga så hejs !

/Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar