Hannaochsaara

söndag 24 mars 2013

förlåt för uppdateringen!

ojj förlåt för den dåliga uppdateringen men har haft fullt upp!
på torsda åkte jag till vuokatti med mina vänner och var där hela dagen, sen när jag kom hem for jag en sväng ti Nicos.
på freda var det skoldag från 9-12 och sen lämnade vi och ställde till cronisdiscot, sen på kvällen var de disco som blev helt roligt nog!
på lörda for jag igen till vuokatti me tjejorna, när vi kom hem for ja ti elins oså kom hon och sova till mitt.
Idag har ja vari vi Moas me Elin, Jocki, Moa å Johannes å sen for jag å Elin ti ABC me Kiika å Hanna så riktigt rolig helg för min del! =)
ska försöka komma igång med bloggandet nu igen så de int blir såhär långa, onödiga inlägg hahah xD
nåja ska snart börja ställa mej i säng, gonatt!


    hahaha, minnen :') //Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar