Hannaochsaara

tisdag 23 april 2013

woopwoop

Halojsan! Har inte skrivit vad har hänt sen en vecka tillbaka typ.
Bara satt in lite bilder emellanåt.
Men kan börja med från fredag.
For direkt efter skolan till marknaden med mopo med Ida&Sara.
Sen kom nog K,I,E&E och annat folk dit också.
Riktigt roligt var der nog enligt mig!
Sen på kvällen for de där andra till ABC men lämnade själv hemma.
Sen på lördagen for vi till en villa med mopo jag,K&I&E&E&I.
Kul kväll var det enligt mej i allafall, det är ju roligt att lära känna nya människor.
Var där till typ klockan 12 (?) , och sen var det dags att köra hem i iskallt väder.
Sen på söndag for jag med E,I,S&K till bönhuset, för behövde en samling
till rippisaken. Var där cirka en å en halv timme.
Sen for vi och fota och efter det drog vi iväg till ABC!
På måndagen (igår) hände väl inget speciellt var bara hemma och sen på kvällen
hade jag fotbollsträninga. Riktigt skönt var det väl nog att röra på sig ibland!
Idag hade jag studiehandledning, historia & media x2 .
Helt chill dag, och snabbt tog den!
For efter skolan till Idas. Var där till 6, och for hem sen.
Satt och läste och gjorde instuderingsfrågor till historiaprovet som vi har på tisdag
hela kvällen . Och man får inte glömma den efterlängtade jb konserten som är på fredag, längtar ihjäl mig.
Ska dit med Ida, Hanna & Elin, och sen efter ska vi till Idas pappa till Nådendal och sova.
Ska strax hoppa i säng och börja sova!
Så gonatt ! (hoppas ni orkade läsa , haha xD ) // Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar