Hannaochsaara

söndag 7 april 2013

Måndag imorgon...

Helloou!
Ojdåå, haha har helt glömt bort att blogga i helgen :s
Men ska berätta lite kort vad jag har gjort.
I fredags for jag till stan på kvällen med Ida, Kiika, Elin, Tony, Kevin, Pixu och Moa så var vi bara i stan en stund och sen for jag hem ganska tidigt.
På lördag hade jag bara tänkt vara hemma men sen for jag nog ändå till ABC med myki olika folk körde åpå lite me mopo osv.
Idag for jag till ABC med Ida, Wille och Hanna klockan 1 så satt vi där en stund och körde för det mesta åpå med mopo, for hem kanske halv 7 så har jag kollat en film och bara chillat!
Nu ska jag fara och sova så jag orkar med en till skolvecka framför mig..! -.-
Gonatt! <3 // Sara

Vill sååhh ha sommar nujust! 

haha, hadd tråkigt så laga nåsåndär collage xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar