Hannaochsaara

söndag 28 april 2013

we need moments you will always remember!

hejsan! har inte kunnat blogga ihelg eftersom jag inte hade någon dator med till pappas.
helgen har iaf vari helt underbar och något jag alltid kommer minnas!
på torsdag for jag,hanna,hanna och sova till elins, sen på freda klockan 7 bar det av med tåg till böle, åt något vid tågstationen och sen for vi till hartwall arena och köa, klockan 6 släppte dom in oss men stog nog där inne och väntade en del också. Robin Packalen innledde konserten å han var nog mycket bättre än jag trodde! sen efter det väntade vi 1½ timme på att Justin skulle komma, ååh går int att beskriva hur bra han var! efter konserten for vi och sova till pappas och sen på lörda klockan 3 bar det av hem igen. gårkvällen tillbringades vid ABC med fint folk och ikväll vet ja int va ja ska göra.
sitter som bäst å hör på justins låtar å vill tillbaks till fredag!
långt inlägg men nåja, hade! =)

(hanna lägger upp bilder och videor från konserten sen)



haha jag och syster e sådär lagom pigga en söndagsmorgon x) //Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar