Hannaochsaara

torsdag 6 mars 2014

Sista perioden

Hej! Dålig uppdatering från min sida igen. Har helt enkelt glömt bort att blogga. Första veckan på tredje perioden är på gång. Har fått nytt schema, helt okej enligt mej, bara pluggämnen. Igår sökte jag in till en ny skola. Det blir troligen Pedesöre Gymnasium för mig. Basecamp skulle vara sjukt kul som tionde skolår, men då lämnar man efter alla andra ett år om man far till gymnasie sen efter. Men no ska jag orka med gymnasie också. Men inte har jag väl gjort något speciellt så länge jag inte bloggat. Skola och gym, och sen bara umgås med vännerna. Ikväll blir det troligen gym om jag klarar av det. Är otroligt förkyld osv, så ska se hur det blir! /Hanna
härkommerrandombilderfråntelefonen:

Fannyyy
Alinaaa

oscaaarrr
saknardennasötis♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar