Hannaochsaara

torsdag 13 mars 2014

Lång dag

Hejhejj!
Idag har de varit en lång dag, först skoldag från 8-3, efter skolan for jag till stan nästan med detsamma för skulle laga hål i öronen och sen till läkaren klockan 4 men vi hann inte laga hål i öronen .. Men ska så snart som möjligt !
Efter jag varit vid läkaren kom Allo efter mig så for vi till Subway och äta, sen vidare på ett bodypump pass vid studio z, åhh jag tyckte riktigt mycket om det där, så skönt !
Sen efter det for vi och köpa smink till prisma och sen vidare till mäccen för vi tyckte vi var så bra så vi köpte nå smått och gott, haha ;)
Sådär såg min dag ut, nu ska jag bara dricka te och mysa det är ju fredag imorgon ! // Sara



sötis ;)
det jag köpte idag:
brunkräm, nå övertäckningpenna, tuggummi&såndär svamppar xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar