Hannaochsaara

söndag 23 februari 2014

Tillbakas!

Hej! Sara har ju börjat blogga igen, å hon tyckte jag också skulle börja blogga.. Så ska försöka göra inlägg så ofta jag hinner och orkar. Nå nu har vi ju sportlov, skönt de å! I freedags hade jag brått hem från skolan, för jag skulle hinna se Finland-Sverige. Hann hem precis då de började. Men tyvärr vann Sverige 2-1... sen var jag minidiscoledare hela kvällen ungefär.. Sen på lörda kollade jag först bronsmatchen, som Finland såklart vann, så GRATTIS♥♥. Sen på kvällen for jag till öppet ett varv bara. Idag kollade jag Sverige- Canada, och Canada vann ju som tur , haha 3-0! Sen for jag till Tellus med Hanna-Maria och kolla då United 99:ona hade match, där va vi också me Tildee! United vann 5-2 tror jag XD Sen efter for jag hem och har vari hem hela kvällen. Så har kollat mycket hockey och fotboll i helg känns det som, men kul de ! Imorgon blir det tidig väckning. Far med pappa, oscar och heidi ti kokkola och bowla och sen och äta, åså för vi in telefonen ti gigantti, för har råkat söndra den ... hups.. XD men nu ska jag fortsätta nörda som jag nu gjort hela kvällen, så hejdå!/Hanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar