Hannaochsaara

lördag 23 november 2013

1DDAY

Hallojj!
Ojdå, Hanna och jag är inte riktigt bra på att blogga, men det är så tungt haha x)
Jag ska nog försöka börja blogga mera men min dator har gått sönder och jag orkar inte blogga via telefonen men jag ska försöka iaf, lovar ju int det blir nå bättre men haha  ^^

Igårkväll var jag på tjejjkväll vid Gzimes med hon, Elli, Pixu, Kamar&Anneke. Vi skrattade, hörde på musik, åt mycket och bara chillade och sen sov Elli, jag&Pixu där. Riktigt kul var det för det var så länge sen jag var med dom :')
På onsdag ska vi också hitta på något skojj tillsammans ^^

Ikväll ska jag bara vara hemma för att det är 1DDAY !! Har väntat så fruktansvärt länge ! Det är 7 timmar långt live program som finns på youtube, det börjar klockan 9 ikväll !! hihihih  + på måndag kommer deras nya album Midnight Memories ut ! :D
Om ni vill kolla på det ikväll så här finns det: http://www.onedirection.net/1DDay/
Ha en riktigt bra kväll alla ! Pusshej<3 //Sara

4 små kattungar har vi också fått ! :')



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar