Hannaochsaara

söndag 6 oktober 2013

:)

Hejhå! Ska försöka börja blogga igen. Kommer kanske inte funka, men försöker endå. Orkar inte berätta om allt som hänt sen ja sist bloggade, men kan i alla fall berätta om i helg. På fredag satt jag och pratade än
stund med Kakan och sen efter for jag efter Alina och for sen till Emmas. Där åt vi pizza och annat gott. Vi kollade också film och var vid en lekpark osv. Var med Emma, Alina, Hanna, Hm, Angelina, Alexandra, Soffan, Jk, Samppa, Oscar, Jontti, Joel, Kevin, Malin & Wille. Tror de var alla, haha, sry om jag glömde någon.
Sen på lörda kom typ de flesta av dem till vårt. Vi gjorde tortillas, dansade just dance, kollade film osv. I alla fall jag hade kul, så tack hörni! Idag för jag med Hm och kollade på de äldre FC Uniteds match. Sen efter det for vi till lidl och köpte något att äta, och direkt efter det drog vi iväg till Soffans. Först var vi hos Soffan och ät plättar sjöng osv, haha. Emma var också där, och vi ringde också till Oscar och Alina. Sen efter det for vi ut och köra runt lite. Kom hem typ 8 och kollade på tv och läste på prov. Ska snart hoppa i säng så gonatt och hoppas ni orkade läsa detta xD
man måst väl bjud på sej sj ;)

bara för ja tkr så myki om dej<3

/Hanna

1 kommentar: