Hannaochsaara

söndag 2 juni 2013

SOMMARLOV

Tjaoo!
Fick ju sommarlov igår så har inte hunnit blogga.
Igår så for jag och Hanna medsamma till fagernäsi och simma efter skolavslutningen så var vi där kanske till 3   med Jens, Linus, Tomppa och Anton sen for vi till strandis och var typ där hela kvällen och sen sov jag vid Hannas igen ^^
Idag for jag och Hanna till fagernäsi igen men tillförst var typ ingen där så for vi till smarket en stund och sen tillbaka och då var det flera där så simmade vi och sen till mitt och ställde oss och sen till bosund med Jens, Linus, Iisakki och Sissi.

Imorgon har vi rippi så har väckning på halv 9... Skulle nog helst av allt sova nu då vi har sommarlov.
Nu ska jag snart och sova så jag orkar upp imorgon, gonatt på förhand<3 // S

Nu kommer lite bilder från de senaste dagarna:















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar