Hannaochsaara

söndag 5 maj 2013

:)

Har ju typ en liten bloggpaus, men ska endå göra ett inlägg om denhär senaste veckan jag inte bloggat! I måndas så gjorde jag väl inget speciellt. Hade bara träningar på kvällen. Sen på tisdag hade jag kort skoldag för vi fick sluta tidigare när vi sjöng in våren! Sen på kvällen drog jag Ida, Sara, Isabel & Kiika iväg till Elin.s villa. Sen kom  Hanna, Elin&Elin dit . Och sen senare kom också Dennis,Dennis,Simon,Simon,Conny,Anton,Benjamin,Martin, Philip och senare Samppa också dit! Helt okej kväll var det enligt mej, skulle ha kunnat bli roligare men var trött. Sen nästa dag var vi flickor bara där, vi hade vattenballongskrig å pratade osv. Sen fyra tiden for vi hem. Sen på kvällen minns jag faktiskt inte alls vad jag gjorde , haha, samma med torsda XD Men på fredagskvällen for vi flickor till Lepplax och vara med de samma som i tisdags, rolig kväll enligt mej! Sen på lördag fo vi till Esse och vara me diå, och det var också roligt, haha. Sen idag så for jag I&I&K&E till staden och cruisade. Vi for till Lidl å köpte godsaker . Efter det for vi mitt på torget och hade en picnik, riktigt mysit var det nog. Så en otroligt bra helg var det nog! Imorgon skolan igen då, gonatt!  (Bloggen bråkar , så från min dator går det ej att ladda upp bilder) /////////////////////////Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar